Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mennyi idő amíg megérkezik a rendelésem? Raktáron vannak a termékek?

Igen, minden termékünk raktáron van, azonnal tudjuk szállítani. A rendelés leadásától számítva átlagosan 2-3 munkanap a szállítási idő, de ez jelenleg függ a futárcégek terheltségétől is. (hétvégi és ünnepnapok nem számítanak bele)



2. Van Xtreme Shop / Rock Inferno üzlet? Át tudom venni személyesen is a rendelésemet?

Igen, üzletünket 1066 Budapest, Teréz körút 6. szám alatt találod (az udvarban balra)



3. Az üzletben csak a webáruházban megrendelt termékeket tudom átvenni?

Nem, üzletünkben személyesen is tudsz válogatni minden termékünk között.



4. Nem tudom kiválasztani a kívánt méretet.

Ha a legördülő menü nem tartalmazza az általad kívánt méretet, az azt jelenti, hogy az adott termék jelenleg elfogyott, tehát nincs raktáron. Ezért nem engedi a rendszer megrendelni.

A kifogyott termékeket lehetőség szerint igyekszünk pótolni.

Látogass vissza később vagy kövess minket Facebookon, ahol folyamatosan értesülhetsz újonnan érkező termékekről.



5. Milyen méretet válasszak?

Az oldalunkon található mérettáblázatban ITT választhatod ki a megfelelő méretet, az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.

Kérünk, hogy a helyes méretválasztáshoz mindig vedd figyelembe ezeket a centis adatokat.

Fontos a pontos méret? Keress minket elérhetőségeink bármelyikén és pontosan lemérjük számodra az adott terméket!



6. Rendelésnél elrontottam a méretet/darabszámot/címet, mit tehetek?

Ez esetben a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát az xtremeshop.hu@gmail.com e-mail címen vagy a +3620 289-02-96-os telefonszámon, és segítünk a módosításban.



7. Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?

Ha a rendelésedet már átadtuk kiszállításra, akkor plusz terméket már nem áll módunkban a csomagba tenni.

Ha még nem vitte el a futárcég a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.

Írj nekünk az xtremeshop.hu@gmail.com e-mail címre vagy keress minket a +3620 289-02-96-os telefonszámon, és a lehető leghamarabb válaszolunk a kéréseddel kapcsolatban.




8. Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díjak 890 Ft és 1850 Ft között mozognak, attól függ, hogy házhoz, postára vagy automatába kéred a csomagot és utánvétes vagy bankkártyás/előreutalásos fizetési módot választasz.

Utánvétes fizetésnél a csomag átvételekor tudod kiegyenlíteni az ellenértéket, automaták esetében kizárólag bankkártyával.



9. Ingyenes kiszállítás is van?

Igen, 30.000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás költégét mi álljuk.



11. A futárnak csak készpénzzel fizethetek?

Nem, a futárnál bankkártyás fizetésre is van lehetőség.



12. Mikor érkezik a csomagom?

Minden termékünk raktáron található, néhány munkanapon belül átvehető lesz csomagod, a rendelésed leadását követően emailben folyamatosan tájékozatatunk a rendelésed állapotáról, illetve amikor átadjuk a csomagot a futárszolglatnak.

Ezt követően a futárszolgálat fog tájékoztatni a csomag érkezéséről.





13. Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

Két alkalommal kísérli meg a futárszolgálat munkatársa a kiszállítást, ezt követően PostaPonton lesz lehetőséged átvenni a csomagot, erről külön értesítést küldenek majd.



14. Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?

Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.

Ha már úton van rendelésed a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat és a visszakézbesítési díjat, ebben az esetben a felmerülő költségeket áthárítjuk a megrendelőre és e-mailben értesítünk a további részletekről.

Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, a jövőben csak bankkártyával vagy előreutalással tudsz tőlünk rendelni.



16. Nem lett jó a megrendelt termék mérete, mit tehetek?

Kérjük minden esetben vedd figyelembe a mérettáblázatot. Az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.

A tévesen kiválasztott méret miatti csere esetén a postaköltség téged terhel.



17. Nagyon tetszenek a megrendelt termékek, hol tudok a jövőben tájékozódni az újdonságokról?

Kövess minket Facebookon